İletmek istediğiniz
sorunlarınız için lütfen
teknik destek formunu
doldurunuz...






Değerli Müşterimiz,

Ürünlerinizin bakım ve onarımı için Teknik Servisimize gösterdiğiniz güvenden dolayı size teşekkür ederiz.

Teknik Servisimiz Bakım-Onarım İşlemlerini ürünlerin geliş sırasına göre yapmaktadır. Bu yüzden gelen bir arızalı ürün için, eğer sırada başka cihazlar var ise hemen Teknik Servis Hizmeti verilememektedir. Arızalı ürünlerinizin takibini teslim tarihinizden bir gün sonra yapınız. Bu süre zarfında cihazdaki arızanın sağlıklı bir şekilde tespiti yapılmış olacaktır.

Size Arızanın ne olduğu ve ne şekilde çözümleneceği mutlaka bildirilecektir ve onarım işleminin yapılması için onayınız alınacaktır. Arızanın çabuk giderilmesi ve sorununuzun çözümlenmesi için Onarım onayınızı en kısa sürede vermeli ve bize bildirmelisiniz.

Garanti Süresi İçinde Teknik Servis Hizmeti; (Tıklayınız)

  • Hatalı kullanım hariç, cihazınızda meydana gelebilecek arızalar gerek yedek parça, gerekse işçilik olarak hiçbir ücret alınmadan giderilir.
  • Ürününüz garanti kapsamında olsa bile cihazınızda kullandığınız işletim sistemi gibi yazılım ürünleri ve bunlardan kaynaklanabilecek sorunlar garanti kapsamında değildir. Bu ürünler için Cihazınızı satın aldığınız tarihten itibaren 15 Gün süreyle destek verilir.
  • Cihazınızda kullanılan Paket Programlar ise üretici firmanın verdiği Garanti Destek Süresi içerisinde ücretsiz olarak Teknik Servis Hizmetine tabidirler.


  • Garantili Ürününüze yetkili Teknik Servisimiz yada ulaştırılması mümkün değil ise işin aciliyeti söz konusu olduğunda onayımız doğrultusunda Herhangi bir Teknik Servis dışında, hiçbir şekilde müdahale edilmesine izin vermeyiniz. Bu gibi durumlar Garanti koşullarını geçersiz kılabileceği gibi, sorununuzun gereksiz yere daha da büyümesine yol açabilir.

    Bakım Anlaşmalı Teknik Servis Hizmeti;

    - Bakım Anlaşması yapılan Müşteriler ile anlaşma şartlarına uygun olarak Bakım, Onarım ve Danışmalık Hizmetleri verilecektir.


    Garanti Dışında Teknik Servis Hizmeti, Onarım Süresi ve Çalışma Saatleri (Tıklayınız)

    - Arızalı cihazınız Teknik Servisimiz bünyesinde standartlarına uygun bir şekilde en kısa sürede onarılır. Bu durumda Belli bir İşçilik Ücreti yanı sıra eğer kullanılmış ise ilave olarak Yedek Parça Bedeli talep edilecektir.

    Garanti dışı Bakım-Onarım Hizmeti verildiğinde işlem yapılmadan önce Tespit Edilen Arıza Müşteriye bildirilecektir. Onarım için mutlaka onay beklenecektir. Onay alınmadan onarım yapılmayacaktır.

    Onarım Süresi;

    Onarım süresi ürünün cinsi, arızası ve garanti koşullarına göre farklılık gösterir. Teknik Servisimiz mümkün olduğunca çabuk sonuçlandırmak için elinden geleni yapacaktır. Burada Onarım onayınızın bize ulaşması ve garanti kapsamında arızalı parçanın değişmesinde Temin Edici Firmaların verdiği süreler onarım sürelerini etkileyen faktörler olacaktır.

    Çalışma Saatleri;

    Servisimiz Pazartesi'den Cuma'ya 09.00 - 18.30, Cumartesi Günü 09.00 - 14.30 Saatleri arasında hizmetinizdedir.


    Arızanın Bildirilmesi ve Yerinde Müdahale Süresi; (Tıklayınız)

    Çalışma saatlerimiz içerisinde yazılı ya da Telefon vasıtasıyla bildirilecek arızalarda;

    Saat 11.00'a kadar bildirilecek arızalara Şehir içinde ise Aynı Gün, Saat 11.00'dan sonra bildirilecek arızalara yapılacak program dahilinde aynı gün yada takip eden günde müdahale edilecektir.

    Şehir dışı Teknik Servis hizmeti verilmesi söz konusu ise Müşteri ile yapılacak bir program doğrultusunda hareket edilecektir. Bu durumda Yol ve konaklama ücretleri müşteriye ait olacak ve belirlenecek bir Mesai/Saat ücreti Hizmet bedeli olarak faturalandırılacaktır.


    Yedekleme işlemleri, Bilgi Kayıpları ve Servis Şartları; (Tıklayınız)

    Kullandığınız PC ve Notebooklarda meydana gelecek arızaların giderilmesi sırasında ürünlerin içerisindeki bilgilerin kaybolması olasıdır. Bu nedenle servise göndereceğiniz arızalı ürünlerdeki bilgilerin Yedekleme (BACKUP) işlemlerinin tarafınızdan yapılması gerekmektedir. Eğer bunu yapamıyorsanız yedeklenmesi gerekli olan verileri bize bildirmeniz ve yedekleme işlemlerini yapılmasına yardımcı olmanız gerekmektedir.

    Bilgilerinizin sağlıklı bir şekilde saklanması ve sizleri zor duruma düşürecek herhangi bir durumla karşılaşmamak için Periyodik olarak yedekleme yapmalı ve bunun için gerekli donanımı edinmelisiniz. Bunun için sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.


    LİSANS; (Tıklayınız)

    Verilen Teknik Servis Hizmetimiz dahilinde Hiçbir Müşteri LİSANSLI olarak satılan yazılım ürünlerinin LİSANSSIZ olarak bilgisayarlarına yüklenmesini talep edemez. Böyle bir durumda Teknik Servis Personeli bu isteği yerine getirmeyecektir.

    Teknik Servisimizin çalışma prensiplerini belirleyen yazımızı okumaya zaman ayırdığınız için sizlere teşekkür eder, Sizlerle çalışmaktan ve sorunlarınıza çözüm bulmaktan büyük bir mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

    İletmek istediğiniz sorunlarınız için lütfen teknik destek formunu doldurunuz...